انواع جراحی زیبایی پلک:در این قسمت از مقالات به بررسی جامع و کامل در مورد جراحی زیبایی پلک و انواع جراحی زیبایی پلک پرداخته می شود .
جراحی زیبایی پلک چیست ؟
جراحی پلک یا همان بلفاروپلاستی به جراحی زیبایی گفته می شود که در ان پلک به صورت کامل بازسازی می شود و تمام پف و افتادگی پلک ترمیم می شود و همچنین چربی های اضافی پلک به صورت کامل برداشته می شود و تمام مشکلات مادرزادی نیز اصلاح می گردد که در نهایت مدل چشم ها اصلاح شده و زیبایی چشم ها بیشتر می شود ،لازم به ذکر است که این عمل خطری برای متقاضی ندارد .

انواع جراحی زیبایی پلک

ذکر یک نکته در اینجا بسیار لازم می باشد که خطوط پنجه کلاغی که در اثر اخم و خنده به وجود آمده است به هیچ وجه ناپدید نمی شود و تنها برخی از چروک های خفیف که در اطراف چشم وجود دارد از بین می رود .
انواع جراحی زیبایی پلک :
روش های مختلفی در جراحی زیبایی پلک وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته می شود :
۱) بلفاروپلاستی :
در جراحی بلفاروپلاستی جراح پف پلک را با استفاده از خروج چربی از پلک و همچنین برداشتن پوست اضافی از بین می برد و همچنین در زمانی که پوست اضافی بر روی مژه وجود داشته باشد این پوست اضافی نیز برداشته می شود ، بلفاروپلاستی در پلک پایین نیز به همین صورت انجام می شود که در این حالت چربی اضافی یا در قیمت گودی چشم جابه جا می شود و یا برداشته میشود و یا با استفاده از لایه برداری شیمیایی tca پوست سفت می شود .
مزایای بلفاروپلاستی :
زیبایی ظاهری در صورت به طور کاملا واضحی بهبود می یابد .
پف زیر چشم به شکل زیبایی حذف می شود .
پوست پلک نیز بسیار زیبا سفت شده و افتادگی در پلک از بین می رود .
جوانسازی در صورت به شکل محسوسی انجام شده .
علایم افزایش سن کاهش می یابد .
تیرگی زیر چشم برطرف می شود .
نتیجه جراحی بسیار طبیعی نمایان می شود .
۲) کانتوپکسی :
در مواقعی که پلک پایین به سمت بیرون بر می گردد از کانتوپکسی استفاده می شود که این عارضه به علت افزایش سن و عفونت ایجاد می گردد که پزشک در این حالت برای سفت کردن پلک از بخیه استفاده می نماید که این امر سبب سفت شدن پلک پایین می شود .
۳) کانتو پلاستی :
از این روش در موارد وخیم تر استفاده شده که علاوه بر سفت کردن پلک پایین ، برگشتگی لبه پلک نیز برطرف می گردد .
۴) جراحی پتوز :
در این روش پلک فوقانی به سمت بالا کشیده می شود که این مشکل در اثر افزایش سن که عضله های چشم ضعیف شده ایجاد می گردد .
در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در زمینه انواع جراحی زیبایی پلک هستید می توانید با متخصصان جراحی زیبایی سینا تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *