عمل زیبایی گوش در تهرانعمل زیبایی گوش در تهران : در این قسمت از مقالات به بررسی جامع و کامل در مورد عمل زیبایی گوش در تهران پرداخته می شود و اینکه عمل زیبایی گوش چیست ؟
اتوپلاستی در واقع همان جراحی زیبایی گوش می باشد که با استفاده از ان می توان برآمدگی گوش و یا عدم تقارن در گوش ها و تمام مشکلات مربوط به زیبایی گوش را مرتفع نمود لازم به ذکر است که در صورتیکه گوش شخص در طی یک حادثه و یا تصادف آسیب دیده باشد نیز می توان از عمل اتوپلاستی استفاده نمود ، عمل زیبایی گوش توسط متخصص گوش و حلق و بینی انجام می شود و در صورت داشتن تجربه کاری بالا متخصص نتیجه کار بسیار رضایت بخش خواهد بود .

عمل زیبایی گوش در تهران

در عمل زیبایی گوش متناسب با فرم ظاهری صورت و همچنین فرم و شکل طبیعی جراحی انجام می پذیرد که در نتیجه سبب افزایش اعتماد به نفس و افزایش زیبایی ظاهری شخص می گردد .
زاویه استانداردی که گوش می بایستی با جمجمه قرار گرفته باشد ۱۵ الی ۲۰ درجه است و در صورتیکه این زاویه بیش از حد معمول قرار گیرد گوش های شخص دچار بیرون زدگی می شود ، با استفاده از جراحی اتوپلاستی گوش ها در فاصله ی مناسب تری به نسبت جمجمه قرار میگیرند و در این حالت اندازه و فرم گوش ها بسیار مناسب می شود .
در ادامه به بررسی علل نیاز به جراحی زیبایی پرداخته می شود :
۱) در صورتی که شخص دارای گوش های بسیار بزرگی باشد .
۲) افرادی که دارای بیرون زدگی گوش هستند .
۳) در صورتی که افراد پیش از این عمل زیبایی گوش انجام داده اند و رضایت کافی از عمل پیشین خود ندارند .
۴) افرادی که شنوایی خود را در طی حادثه ای از دست داده باشند و نیازمند عمل جراحی گوش هستند .
۵) افرادی که عصب صورت خود را از دست داده باشند .
۶) افرادی که نیازمند ترمیم استخوان گوش باشند .
۷) افرادی که مبتلا به تومور داخل گوش هستند .
چه افرادی برای عمل زیبایی گوش مناسب هستند :
۱) افرادی که دچار بیماری زمینه ای نباشند و نیز دچار عفونت گوش نشده باشند .
۲) افراد از مصرف سیگار باید خودداری نمایند .
۳) این عمل برای افراد بزرگسال و نیز کودکان بالای ۵ سال مناسب می باشد زیرا در این سن غضروف گوش به اندازه کافی رشد کرده است .
در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد عمل زیبایی گوش در تهران هستید می توانید با پزشکان و متخصصین کلینیک سینا تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *