جراحی پلاستیک بینی چیست ؟جراحی پلاستیک بینی یک عمل زیبایی محسوب می گردد که هدف اصلی آن زیبایی هرچه بیشتر بینی متناسب با فرم چهره شخص می باشد به گونه ای که بینی شخص مورد نظر به صورت بسیار زیبا در چهره شخص نمایان شود ، به جهت قرار گیری بینی در مرکز چهره هر شخصی زیبایی آن و یا زیبا نبودن آن چهره هر شخصی را بسیار تحت شعاع قرار میدهد.
در ادامه به بررسی انواع جراحی بینی پرداخته می شود :

جراحی پلاستیک بینی

۱) جراحی بینی استخوانی :
به بینی هایی که دارای پوست نازک و غضروف مقاوم هستند بینی استخوانی گفته می شود ،لازم به ذکر است که بهترین جراحی پلاستیک بینی در بینی های استخوانی شکل میگیرد و نتیجه عمل زیبایی در این بینی ها بسیار ایده آل می باشد .
۲) جراحی بینی گوشتی :
به بینی هایی که دارای غضروف ضعیف و پوست بسیار ضخیم و نوک بینی نیز دارای غدد چربی می باشد بینی گوشتی گفته می شود ، جراحی پلاستیک بینی در بینی های گوشتی بسیار دشوار و سخت می باشد .
ذکر یک نکته در این قسمت بسیار حائز اهمیت می باشد که لیزر بینی جهت اصلاح ظاهر بینی به هیچ وجه صحت ندارد و از لیزر تنها جهت برطرف نمودن ایرادات پوست بینی می باشد .
۳) جراحی بینی ترمیمی :
هدف در این نوع جراحی تنها بر طرف نمودن نواقص بینی ای می باشد که پیش از این عمل شده و این نواقص برطرف نگردیده و یا بینی شخص توسط یک شخص کم تجربه عمل شده که پس از آن ایراداتی در ظاهر بینی آشکار گردیده است در این صورت بینی شخص نیاز به جراحی ترمیمی دارد ، بهترین زمان جهت جراحی پلاستیک بینی ترمیمی حدودا یک سال پس از عمل اولیه می باشد که در این زمان تمام زخم ها ترمیم شده و می توان عمل بینی مجدد صورت پذیرد در این صورت ترمیم بینی تا حد زیادی صورت گرفته است و در صورت جراحی بینی ترمیمی زودتر از زمان گفته شده می تواند عوارض جبران ناپذیری را برای متقاضی همراه داشته باشد .
جراحی های زیبایی که در موقعیت های مختلف بینی انجام می شود عبارتند از :
جراحی زیبایی: در این نوع جراحی پلاستیک بینی صرفا جهت زیبایی هر چه بیشتر بینی انجام می شود که شکل ظاهری بینی و صورت در این عمل تغییر می نماید .
جراحی پلاستیک فانکشنال :
در این نوع جراحی صرفا جهت از بین بردن آسیب هایی که چه به صورت مادرزادی و چه در اثر حادثه ایجاد گردیده می باشد که در این صورت علاوه بر ظاهر بینی ایراداتی که در نحوه ی تنفس به وجود آمده برطرف می گردد .
شما متقاضیان محترم می توانید با مشاهده گالری جراحی بینی که توسط کلینیک سینا انجام شده می توانید نسبت به انتخاب یک کلینیک حرفه اقدام نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *